“Lykkelig – jeg”

Jeg er så glad at jeg kan danse rundt naken, just kidding, men glad er jeg :o) For etter å ha mast en hel uke på å få tilbakemelding angående innglassing av verandaen, har det skjedd noe :o)

Glassmesteren ringte meg tilbake tilslutt på torsdag, og da virket det nesten som om han ville bli kvitt meg så fort sam bare den. De skulle ikke gjøre jobben, alt var hos firmaet som laget profilene. Han hadde gitt beskjed om at de skulle ringe meg å avtale tid!!!!!!

I går ettermiddag ringte de, og da fikk jeg beskjed om de kunne komme til onsdag…. JA, sa jeg med store bokstaver å var kjempelykkelig. Det blir i orden til 17. mai alikevel. Jeg må være hjemme mens de holder på, så jeg må ta en aldrig så liten prat med sjefen på mandag, men det går nok greit :o)

Når glassene er på plass skal jeg ut å kjøpe nye møbler.. sofa, bord og to stoler, så må jeg plante i verandakassen. Jeg gleder meg virkelig til neste helg, for da skal alt være klart!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg