Godt Ã¥ ha en dag Ã¥ gjøre ingenting, igjen….!!!

Jeg må være sliten, for jeg sov jammen til kl 10:30 i dag oxo… Det var ikke fordi jeg satt opp til langt på natt, for det gjorde jeg ikke. Når klokka var 12 rydda opp å gikk å la meg. Sovna omtrent med en gang hode traff puta. Med det samme jeg våknet, kom pusene opp i senga… de ville ha en morraskoz av mammen sin, og det fikk de jo :o)

Det mest anstrengende jeg har gjort i dag, er å vaske opp å rydde på kjøkkenet, hehehe!! Noen ganger er det deilig med sånne sløve dager.

I morgen begynner jeg å jobbe 100% igjen, og det kommer definitivt til å bli tøft. Jeg må begynne å ta t-banen igjen, som jeg hater over alt på denne jord. Kjenner at jeg blir stresset bare med tanken på det, men det er ingen annen utvei. Koster skjorta å bruke bilen på jobben hver dag, så det kan jeg bare glemme!!! Hadde jeg kunnet parkere gratis, ville jeg definitivt benyttet meg av det alternativet.

Jeg har time hos tannlegen i morgen oxo…. Vi snakket om å ta to fyllinger i morgen, men jeg kommer til å nøye meg med en. Grunnen er at de sitter på begge sider av munnen, og jeg kan ikke bli bedøvd i hele munnen. Det er ille nok bare på den ene siden, og det tar jo så vanvittig lang tid innen det forsvinner igjen.

Er vel på tide å si GOD NATT snart… Jeg må fortsette den gode trenden med å være tidlig på jobben, sånn at jeg kan komme hjem tidlig oxo. På den måten får jeg litt mer ut av dagene. Det at jeg har klart å stå opp tidligere om morningene, har gjort at jeg ikke har klart å være oppe så seint om kvelden heller…..

Ha en fortsatt fin kveld…. :o)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg