Gooood morgen :o)

Tenk det….., jeg våknet før klokken ringte :o) og jeg er totalt imponert over megselv. Nattugla har blitt morgenfugl :o)

Ikke bare det, ute skinner sola fra en blå himmel og + 10 C på gradestokken da jeg føyk avgårde på jobb. Det kommer nok til å bli enda varmere utover dagen, hmmm deilig!!!

Det blir spennende å prøve seg på full arbeidsdag igjen, og hvordan kroppen kommer til å bli utover dagen. Tenker nok at jeg blir litt sliten…  Kl 13:40 skal jeg dessuten til tannlegen for å bytte ut en litt større fylling bakerst oppe. Sist gang var jeg så bedøvd at jeg ikke klarte å prate ordentlig engang. Leppa på høyre side kjentes så stor og slapp ut at det var vanskelig å si noe uten å høres full ut, hehehehe!!!

Frokosten og vitaminene er inntatt, og første kaffekopp hentet… da er det bare å sette i gang å jobbe. Det er masse å gjøre, så jeg er ikke arbeidsledig med det første :o)

Ha en fortryllende dag….., så kommer jeg plutselig tilbake…., senere :o)

4 kommentarer
    1. God morgen til deg også. 6 grader og regnvær her hos oss. Akkurat slik mai pleier å være og det hjelper på at det skal bli grønt gress og trær med grønt på. Ha en fin dag.

    2. God morgen Vera;-))))
      Herlig vær her hos oss og;-)) 16,5+ i dag når vi våknet, litt vind men pytt pytt;-)) Vi er vel hjemme igjen etter en strabasiøs tur i helgen;-)) Var heim klokken halv ett i natt, etter 8 timers kjøretur på ustyrlige veier..
      Lykke til hos tannlegen i dag;-))
      Ha en flott dag videre

    3. Allis: Det var litt av en tur, puh!! Det gikk som en drøm hos tannlegen, de to siste fyllingene er tatt.. Nå er det en krone og trekking igjen, men det blir ikke før i slutten av mai :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg