MGP-sirkuset er i gang…

Å selvfølgelig sitter jeg klistra foran tv-skjermen for å følge med. Syntes det har vært mye trøtte bidrag hittil, men med noen få lysglimt. Jeg øyner en sjangse for at Stella kan gå videre… hun klarte seg egentlig ganske bra.. Så noen kommenterte på at hun og flere andre sang så falsk…

  
  
Var inne på nettet å kjøpte meg opp litt kaffe på nettbutikken hos Nescafe…  Siden jeg som regel må fly i flere butikker for å få tak i den kaffen jeg vil ha, fant jeg ut at jeg like gjerne kunne bestille på nettet… Da er det bare å hente pakken på posten om et par dager..

Da jeg kom hjem fra jobben i dag hadde de allerede vært å levert rammer og glass til verandaen min. Jeg fikk inntrykk av at det var en henger som skulle stå utenfor mens de holdt på, men varene sto bare plassert på gresset ved oppgangen. Prosjektlederen stakk innom litt senere for å sjekke om det kunne stå der det gjorde, pluss at han skulle hente noen dekk til bilen som ble lagt oxo. Jeg gleder meg til det er ferdig på torsdag, har nesten sommerfugler i magen…

Nå er det like før vi får vite hvem som har gått videre til MGP finalen..

4 kommentarer
    1. muumimamma: Det var kanskje ikke sÃ¥ uventet… Jeg vill gjerne at Norge skulle være med i finalen, en hadde en litt dÃ¥rlig magefølse for lÃ¥ta fra starten… NÃ¥ ja, vi fÃ¥r komme sterkere tilbake neste Ã¥r :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg