Innglassing – Fremdriftsrapport….

Når klokka var 15 i dag så det sånn ut på verandaen… Gutta dro for å kjøpe seg litt mat, så jeg passet på å stikke ut å ta en bilde. De hadde fått festet den nederste profilen til gelenderet.

Da jeg gikk ut for å være med på dugnaden ved 18 tiden så hadde de fått festet dn øvre profilen, og holdt på å feste sidestøtten.

Når klokka var 19 hadde de festet de fleste glassene, og det begynte å se ferdig ut.




Veggen helt bakerst mangler fortsatt glass, for det er her de må gjøre noen spesialtilpassninger for at glassene skal passe. I tillegg må de lag en vri i hjørnet for at det skal bli helt tett. Dette blir bra når de er ferdig i morgen en gang :o)

Tidligere i dag var jeg ute å målte hvor mye plass det var til rådighet mellom søylen og åpningen til sluket. For der har jeg planer om en toseter, og den jeg har set på er 134 cm lang. Da holder det for det er 140 cm til rådighet.

Nå er jeg skikkelig trøtt og sliten, så jeg tror jeg skal ta å “hit the sack”. Det tar på å stå opp tidlig, pluss at jeg virkelig jobba hardt ute på dugnaden i dag.

Sier derfor God Natt, og kommer sterkere tilbake i morgen :o) 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg