Dette skulle mamma ha sett….

For mange år siden fikk mamma en avlegger av sin venninne Marit, som fortalte at planten blomstret med jevne mellomrom. Mamma gikk nå å kikket på planten å lurte på om den noen gang skulle blomstre, men det fikk hun aldrig oppleve. Etter hun døde så har den stått der å blitt større og større inntil jeg delte den opp, og pottet om for et par måneder siden….



Så på lørdagen skulle jeg snu litt på den, og hva oppdager jeg? Jo, den stoder med en blomsterstengel, så rak og fin. Min første tanke var, dette skulle mamma ha sett… Jeg syntes det var så artig at den endelig ville komme med blomst etter alle disse årene. Jeg er sikker på at mamma fikk planten før pappa døde, og det er 11 år siden i år!!!

Bildene ble litt utydelige, men det får så være….. :o)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg