17. mai på verandaen…..

Jeg ble vekket før 8 i dag av korpsmusikk opp ved kirken, som ligger bare et steinkast fra soverommet mitt. Hadde først tenkt å stå opp da, men så var jeg så innmari trøtt at jeg orket ikke. Ordnet med mat og vann til pusene og han ut flagget, så hoppa jeg opp i senga igjen. Jeg lå litt å hørte på musikken utenfor, men så sovnet jeg…

Når jeg våknet neste gang var klokka nesten 10, og da sto jeg opp og laget meg frokost…

Jeg fikk anledning til å prøve jordbærdeleren igjen… noe som i utgangspunktet var kjekt å ha produkt. Nå har jeg oppgradert den til ganske smart å ha.

Slang meg foran TV’n for å se på barnetoget fra Oslo. Jeg ville jo gjerne se de to skolene jeg har gått på: Østensjø Skole og Skøyenåsen Skole, men jeg klarte å misse den første. Hadde kjøpt meg kransekake til i dag på Ultra, men den var ikke spesielt god. De skal jo være seige, men denne her gikk jo ikke ann å bryte opp + at den smakte akkurat ingenting..

Når sola kom på verandaen steg gradestokken betraktelig, og da flyttet jeg ut dit… Tok med dobbeltboken om Lysets Rike av Margit Sandemo. Jeg var så stiv i kroppen i dag, og det var derfor så utrolig godt å sitte i den varme solen. Kjente at de stive musklene mine gradvis ble mykere etter som dagen gikk..


Anne spurte meg i går om jeg ville være med til Nordby, men jeg ville heller slappe av her hjemme… Jeg spurte om hun gadd å kjøpe med et par brett med Pepsi Max til meg, og det gjorde hun. Greit å ha noen bokser i kjøleskapet. Spurte om det hadde vært mye folk der, men det hadde ikke det. Hadde nesten trodd det, for de andre årene jeg har vært der var det veldig fult.

Nå er det “Er det flere lik, så er det bare å ringe”… Har sett den mange ganger, men jeg syntes fortsatt at den er like morsom hver gang. Etterpå er det bare å karre seg i seng, for i morgen er det jobb hele dagen :o)

Ha en fortsatt fin 17. mai feiring :o)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg