God morgen fra et solfylt Oslo…

Sola fylte soverommet mitt dag jeg dro opp gardinen tidlig på morningen, og jeg kjente at… yes, dette blir en bra dag :o)

Jeg fortsetter den gode trenden med å være oppe tidlig, for å rekke jobben kl 8. Fra 16. mai startet sommertiden på jobben, så nå kan vi gå hjem kl 15:30 uten å få minustid… forutsatt at man klarer å være på jobb 8 da :o)

Det lå et par revisjonssaker i innboksen min da jeg kom, og det tar litt tid å gå igjennom. Bare å brette opp ermene, hente en stor kopp kaffe å sette i gang :o)

Ha en fortryllende dag…. selv kommer jeg plutselig tilbake… litt senere, hehehehe!!

8 kommentarer
    1. Tidlig oppe her også, ikke fordi jeg skal så tidlig avgårde, men det ble bare sånn .. Nå må jeg riktignok snart ut av døra her, for å rekke legetimen .. Her i sør regner det noe helt forferdelig i dag. Men så lenge det ble så flott i går, så spiller det jo ingen rolle.
      Ha en fin dag! :o)

    2. Det er heldigvis langt enklere å stå opp tidlig på denne tiden av året syns jeg. Når sola skinner og fuglene kvitrer, da MÅ man bare opp!! Ha en god dag på jobb frem til 15.30 😉

    3. GOD MORGEN VERA 🙂
      Jeg var, selv oppe tidlig…grøss, anbefales ikke. Fikk i meg kaffen før jeg dro pÃ¥ fysio i morges. NÃ¥ tilbake med en enda større kopp med kaffe. Sitter her i grÃ¥været og dingler med beina. (trening) Ja du har virkelig fÃ¥tt kommet deg i siget med Ã¥ bli en morras fugl 🙂
      Blogger klemz Sissel

    4. harmonica: Takk for det :o)Må innrømme at skal man snu døgnet, og endre livstil fra nattugle til morgenfugl, ja så er dette rette tide å gjøre det på :o)

    5. sisselfish: Den første kaffekoppen er alfa og omega for meg…, den sparker i gang kroppen :o) Hmm, nÃ¥ er det grÃ¥tt her oxo, har du sendt noen skyer nedover, hehehe!!! Ha en fortsatt fin dag, uansett vær :o)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg