Skulle det ikke være vår nå??

Jeg gjorde et tappert forsøk på å sette meg ut på verandaen da jeg kom fra jobben, men det varte ikke lenge før jeg krøyp inn i varmen og under et lunt fleezepledd.


(Bilde er fra google)

Ute blåser det så trærne er like skakke som på bilde over her. En stund var jeg litt bekymret for at min provisoriske nettingvegg skulle blåse bort, men etter å ha festet den litt ekstra ser det ut til å holde… selv om vinder gjør alt den kan for å rive og slite i den.

Pusene var veldig fasinert av vinden, og spesielt nettingveggen som beveget seg hele tiden. Vinja ble helt vill, og begynte å løpe som en gal ut og inn i en vill fart. Prøvde å ta bilde av henne, men hun var jo så rask at det ble bare en grå fartstrek… Ronja sto oppe på den ene stolen å bare glodde på henne, og lurte nok på hvorfor hun gadd å løpe sånn, hehehehe!!!

Da jeg kom tilbake på jobben etter sykemeldingen hadde alle de andre tatt Jungtesten, som viser hvilken mennesketype vi er. Dette er for å lære om hverandre, og lettere forstå hvorfor vi er eller handler på den måten vi gjør i forskjellige situasjoner osv. Jeg tok testen oxo, og nå skal vi alle snakke sammen to og to for å se å føle på hvor vi er like å hvor vi er ulike. Hvilke konflikter kan oppstå ved ulikheter osv. Når jeg fikk resultatet av min test så kjente jeg meg ikke helt igjen, så derfor tok jeg testen pånytt over nettet på engelsk å kom ut litt anderledes.



Skal ta dette resultat med på jobben for å vise sjefen, for hun syntes oxo at det testresultatet jeg kom ut med der ikke helt var meg. Blir spennende å se hva hun sier til denne :o) Nedenfor er det resultatet jeg fikk på testen jeg tok på jobben.

Det er jo ganske mange likhetstrekk mellom de to resultatene… Den norske varianten jeg tok på jobben hadde man kun to svaralternativer, mens på den engelske så var det stemmer helt – stemmer dårlig med flere avkryssingsalternativer. Det gjorde at jeg kunne svare mer eksakt på spørsmålene.

Etter at alle samtalene er ferdig så burde vi vel kjenne hverandre både på godt og vondt!!!

Ha en fortsatt god mandagskveld/natt…

2 kommentarer
    1. Har blåst kraftig her også og selv om det ser bedre ut akkurat nå har vi mer vind i vente. Det er et problem for oss som liker hagestell. Vinden knuser det meste så egentlig skulle jeg bare satse på liljer for de tåler vinden.

    2. Godmorgen Vera;-)))
      Ikke mye sommer her heller.. fyttigrisen.. 7+,masse regn, storm i natt .. nÃ¥ braker tor med hammeren utenfor!!! Har nettopp hatt runden rundt og trekt ut kontakter ol… men venter litt med modemet til nettet, hehehe.. men har ikke strmmen pÃ¥ kobla pÃ¥ pc i tilfelle det skulle slÃ¥ ned, hehehe… offf… jooo eg glemte og si at vi har ny snø pÃ¥ fjelltoppane!!!! Herrigud!!! hehehe
      Ha en fin og regnfyllt dag videre.. hohoho

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg