God morgen…

Stakk bare en rask tur innom innen førse møtet begynner om ikke så lenge…  Det blir den dagen i dag gitt, det ene møtet etter det andre hele dagen. To av dem har jeg valgt selv å ta i dag, for å få en møtefri dag i morgen :o)

Det blåser fortsatt ganske frisk ute her i Oslo, men ikke like ille som det har gjort de siste dagene. Jeg forsov meg litt i dag og glemte helt å se på gradestokken.

Før jeg la meg i går glemte jeg nemlig å sette telefonen på lading, og i løpet av natten hadde den ladet seg helt ut…. Det ble derfor dårlig med vekking fra den kanten, men heldigvis våknet jeg av meg selv 20 min etter at jeg skulle opp. Pusene kom ikke inn å vekket meg de heller…. var nok veldig trøtte de oxo, hehehe! Klarte å ta meg inn sånn at jeg var på jobb til kl 08:15… ikke så ille det.

Nå er frokosten spist, og dagens første kaffekopp skal nyyyyytes mens jeg skummer over mailene i innboksen…!!

Ha en flotters dag…., så kommer jeg plutselig tilbake :o)))

6 kommentarer
    1. God morgen Vera;-))
      Ja det er fort gjort og forsove seg, thiii.. men du var nå rask på labben alikevel du;-))
      Her plasker det fortsatt ned… 7+ ute og skikkelig høstlig… arrrg…
      Håper du får en nydelig dag;-))
      Klem klem

    2. Allis: Ikke for Ã¥ strø salt i sÃ¥ret…., men skinner sola fra en nesten blÃ¥ himmel. Det blÃ¥ser fortsatt ganske kraftig ute, men vi kan ikke fÃ¥ alt her i verden :o)))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg