Gooood morgen :o)

Ikke fult så strålende vær nå på morran her i Oslo, overskyet og litt under + 10C. Skal ikke klage, for jeg lever lenge på det fine været vi hadde i går… Kunne sitte ute til langt på kvelden uten å ta på vinterjakke, hehehe!!

I dag er det dagen da tannen min skal trekkes…. Jeg kjenner at jeg gruer meg ikke noe serlig, men hopper ikke av glede heller. I morgen på denne tiden er de over, og forhåpentlig ikke så ømt…!!!

Når jeg kom hjem i går så oppdaget jeg at stolheisen sto rett ved postkassen. Den blir brukt av en dame i 4 etg og en mann i 3 etg,og sistnevnte er ikke så god på å bruke den. Han glemmer å kjøre stole på plass i kjelleren når han går ut, og på loftet når han kommer hjem. Den skal stå i den posisjonen når den ikke brukes, for å lades opp. Jeg ringte opp til damen i 4 etg, og hun fortalte at det var de under som hadde brukt den…. men at de var kommet hjem for lenge siden. Hun var glad for at jeg sa fra, ellers hadde den stått der til i dag…. å da hadde ingen kunne bruke den.

Det er ikke så greit å bli gammel, glemsk og litt hjelpeløs….. Ting man lett klarte å forstå før, blir plutselig veldig vanskelige å utføre…. Jeg lovet damen i 4 å holde et lite øye med stolen, og gi henne beskjed hvis den ikke sto der den skulle.

På tide å skyve opp ermene på jakka, og fortsette på dagens oppgaver :o))

Ha en fortsatt flotters dag!!

5 kommentarer
    1. Ja det er bra du passer på de her gamle, det er ikkje så greit for de å huske alt vil eg tru:-) Puh, skal være glad en har noenlunde helse!
      Hvordan går det i full jobb nå da? Funker det..eller går du på jobb fordi du føler du må?
      Jaja..anyway, ha en flott dag:-))
      Sidsel

    2. krimbloggen: Det er greit å passe litt på disse pensjonistene innimellom, de trenger litt hjelp nå å da :o)

      Det går faktisk over all forventning på jobben om dagen. Klart nakken og armene protesterer litt innimellom, men de vil de alltid gjøre. Nå syntes jeg faktisk at det er ganske gøy på jobb, og da gjør det ikke noe at det sier knirk knark innimellom :o))

      Ha en fiiiiin dag du oxo, klem :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg