Gooood morgen!!! Nei foresten!!!

Det var egentlig ingen god morgen da alarmen gikk i dag…  Jeg våknet med kjempesmerter i kjeven og feber, og måtte slenge i meg noen smertestillende å legge meg ned igjen. Mest av alt hadde jeg lyst til å bli under dyna i dag, men det var ikke et alternativ jeg kunne velge…

Ute plasket regnet ned, men det var ikke så kaldt.. litt i overkant av + 10 C.

Jeg har litt problemer med å holde øynene åpne kjenner jeg, noe som skyldes at jeg ikke har orket å spise noe mer enn en liten yoghurt i dag pluss smertestillende. Det var oxo første måltid etter at jeg spiste lunch i går ved 11 tiden. Hadde egentlig ikke lyst på noe til morran i dag heller, men jeg måtte bare tvinge det i meg.

NEI NÅ MÅ JEG TA MEG I NAKKEN… har masse å gjøre her på jobb innen jeg tar helgen. BARE Å SETTE I GANG.

Ha en fortsatt fin dag :o))

6 kommentarer
    1. hobbyting: Tusen takk, det trengs i dag. NÃ¥r kvelden kommer har det sikkert roet seg litt tenker jeg :o)

      Det er rart akkurat nÃ¥ tenker jeg at det var da ikke sååå vondt forrige gang, men det var helt sikkert det….!!

    2. auuuuuuuuuuuuuu!!!! Stakkars deg. HÃ¥per formen er bedre i dag;-)))
      God morgen forresten;-)))) Kose deg videre på lørdan;-)))
      Klem klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg