4 stjernes middag….

Akkurat nå går finalen i 4 stjernes middag på TV-Norge, men jeg ble veldig skuffet når jeg oppdaget at ikke alle finalistene var med. Hadde gledet meg til å se Vål’engas gamle gode ishockey målvakt Jim Martinsen i aksjon, men nei da…

Nå husker jeg ikke alle de andre som ikke er med, men i flg VG så er det Elin Tvedt, Morten “Diesel” Dahl, Anita Valen og Gard Eidsvold.

I flg kommunikasjonsdirektør Svein Tore Bergestuen i TVNorge så var det aldrig meningen at det skulle være flere enn 8 stykker i finalen, og det var de som fikk flest poeng. Da skjønner ikke jeg hvorfor de lager så mange program, siden de ikke har plass til alle 14 finalistene. Jeg føler meg nesten snytt :o(

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg