Selger 329 en sterk dokumentar…

I kveld sendte NRK dokumentaren “Selger 329” om Knut Olav Brurud Johannessen, som er rusmisbruker og som selger avisen Oslo. Det var en sterk dokumentar som jeg anbefaler dere å se, hvis dere ikke gjorde det i kveld. Jeg leste om filmen for en stund siden, og bestemte meg for å se den. Selvølgelig gikk det meg hus forbi, men jeg så den på nettet etterpå.

http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/743149/

Jeg syntes det var spesielt rart å se filmen ettersom jeg kjente han da jeg var barn/ungdom. Han og familien bodde i blokken ovenfor. Han er et par år eldre enn meg, og når man er tenåring så er det ganske mye. Vi vanket ikke i de samme kretsene.

Når vi venninnene har sittet å mimret om “gamle” dager, har vi jo oxo tenkt på Knut Olav å lurt på hvordan det gikk med han. Nå vet jeg jo det….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg