Hei hvor det pøste ned….i bøtter og spann!!

At jeg ikke ble våtere enn jeg ble er et under… Da jeg kom ut av garasjehuset til morran i dag var det som om slusene ble åpnet “oppi der”, og det bare øste ned. Regndråpene kom med sånn kraft at vannet spratt opp igjen en halvmeter. Jeg ble ikke bare våt på beina, men oppover leggene oxo…., men det kunne ha vært mye verre…, jeg kunn ha glemt å ta med meg paraply :o))

Utetemperaturen er ikke så ille, men det er veldig høy luftfuktighet… Akkurat det takler jeg ikke så godt, varmen går greit men den luftfuktigheten sliter jeg veldig med. Forrige uke klaget vi så fælt på at det var for kaldt på kontorene, og nå ser det ut til at de har slått av hele anlegget. Det er som om luften står stille, puh!!

Det var dagen lille klagesymfoni, hehehe!!

Den blålilla lilletoa mi var ikke så vond i dag, og jeg fikk både på meg sokk og joggesko… Det var ganske behagelig å få skoen på, for den støtter hele foten sånn at det ikke blir så vondt å gå. Jeg hadde ikke trodd det i går at jeg skulle klare det…

Ikke ble det noen Bankstreik heller, ikke det at jeg trodde at det skulle bli det. Det er for handlingslammende og for kostbart. Leste på i avisen at det var lange køer til minibankene i går, men det så ikke jeg noe til. Jeg var innom når jeg var å handlet, og da var det kun en dame foran meg å ingen bak.

Så var formiddagens 5 min kaffepause over, og det er på tide å kaste seg over neste arbeidsoppgave…. Må bare finne igjen arbeidslysten, syntes jeg så den snike seg bort å gjemme seg bort i et hjørne :o))

Ha en fortryllende dag… Jeg kommer kanskje snart tilbake :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg