Middag pÃ¥ People’s med Terje….

Møtte Terje etter jobben i dag for å ta en kopp kaffe på People’s og slå av en prat, men vi var ganske sultne begge to så det endte opp med middag i stedet :o))

Terje hadde jo vært på bilferie med en kompis, og jeg var sprekkeferdig etter å høre om hvordan de hadde hatt det. De hadde hatt en fantastisk flott tur, og jeg fikk et langt referat :o)) Jeg fikk virkelig lyst til dra dit selv når han fortalte… Alle de små byene hvor det nesten ser ut til at tiden har stått stille. Må prøve å få til det selv en gang om ikke så langt frem i tiden!!!

Det ble en Fajitas med kylling på meg…, det er bare så vanvittig godt, mmmmm!! Terje tok noe som het El Grande eller noe sånt, og den var akkurat det….megastor. Hadde aldrig greid å spise opp alt det der. Når vi satte oss ned, ute, så var det ganske varmt og klamt… Etter en stund ble det veldig kaldt, og vi frøys skikkelig… Da var det på tide å pakke sammen og dra hjemover.

Kjøpte meg litt ny musikk i dag:

 
Adele


ZZ Topp


Eurythmics

Stakk innom Platekompaniet i lunchpausen bare for å ha noe å gjøre…. Det var så varmt å trykkende inne på jobben, så jeg var bare nødt til å gå ut for å trekke litt luft. Hadde egentlig ikke tenkt til å kjøpe meg noe, men det er jo sånn med meg… Titte betyr ofte at jeg kommer hjem med noe, hehehe!!!

Jeg kjøpte meg oxo en rød Moleskin dagbok for resten av 2011 og hele 2012… Har en Filofax fra før, men den er stor og tung å ha i veska. Med ødelagte skuldre er det jo ikke nødvendig å tynge ned veska mer enn nødvendig. Denne dagboka har alt jeg trenger + at den er liten og nett.

Må nesten flire, Terje og jeg satt å skravla i 3 timer på Peoples…. Nå har vi akkurat sitti å chatta på Fjesboka en stund :o) Han skulle egentlig bare fortelle hvem som hadde konsert på Sentrum Scene… Joan Jett. De dreiv nemlig å rigga til ute for å samle folk i en sluse mot inngangsdøra når vi satt å spiste, men vi klarte ikke å finne ut hvem som skulle på scenen…

Tror kanskje at det er på tide å komme seg under fellen…., trenger ikke å stå opp så veldig tidlig i morgen ettersom jeg skal til fysioterapi på morran. Alikevel kjenner jeg at jeg er trøtt i hode og veldig stiv i nakken… 

MySpace Good Night Comment: 10

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg