Bare en av de dagene….

Våknet med skikkelig stive skuldre, og nakkemuskler… såpass ille at jeg var litt svimmel. Det var derfor ganske godt å vite at jeg skulle en tur til fysioputten før jeg skulle på jobb. 


(bilde er hentet fra Google)

Fysioterapeuten var nesten bare snill mot meg i dag… Han masserte de såre og stramme musklene mine til de var blitt samarbeidsvillige igjen. Når han var ferdig føltes det nesten som om jeg gikk på skyer.. Det er bare en liten nedtur, og det er at jeg blir så vanvittig trøtt etter behandlingen. Det ble ganske tøft utover dagen, for jeg hadde bare lyst til å legge meg ned å sove… 

De siste 1,5 timene på jobb var jeg på flyttemøte, og selv om det var interessant så var det så vidt jeg klarte å holde meg våken på slutten. Jeg var livredd for å sovne under møtet, det hadde bare vært så pinlig. Jeg har morgensesjon hos fysion på fredag oxo, men det blir siste gang… Neste uke blir det på ettermiddagen.

Lilletoa og resten av foten ser ikke noe god ut, men det ser heldigvis verre ut enn det faktisk er. Det er ikke så smertefult lenger, og jeg får på meg joggeskoen uten altfor store problemer. Det som er litt ekkelt er at lilletoa og den ved siden av ikke vil være med på å bøye seg…, ingen av dem reagerer når jeg prøver. Det retter seg vel etter som tiden går….

Da jeg kom hjem hadde naboen min montert opp markisen min, vel nesten da… Han har igjen å sette på armene, men det skal han gjøre i morgen… Motoren er allerede på plass, så jeg må få tak i en elektriker til å koble til strømmen. Da skal jeg samtidig få lagt opp til en kontakt ute på verandaen, sånn at jeg kan få en lampe derute oxo.

Nå klarer jeg ikke å holde øynene åpne lenger, så jeg tenker at det er best å ta kvelden… NATTA!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg