Jeg rydder og rydder…..

Om 1,5 måned skal alle ansatte på jobben være samlet i et bygg, og det innebærer at vi som camperer i gamlebygget skal på flyttefot igjen. Nå blir det öpna landskap, og ikke noe personlig på pultene… Litt sterilt kanskje!! Vi skal ha clean desk hver dag, og det blir mindre plass for oppbevaring av dokumenter i permer.

I den forbindelse er det ruskenaksjon over alt… Jeg er så lykkelig for at jeg fikk kvittet meg med mye i fjor en gang, men det er nok å ta tak i alikevel. Det som ikke kan makuleres skal scannes inn, og det er ingen liten jobb…puh!!

Jeg har tatt mesteparten av det som skulle gjennomgås i dag, og fått kastet det som kunne kastes. Det som gjenstår nå er den kjedelige jobben med å klargjøre det som jeg skal scanne. Tror det får lov til å vente til i morgen, for nå må jeg ta å få unna noen arbeidsoppgaver oxo.

Verre blir det med alle blomstene mine i vinduskarmen… jeg må jo ta de med hjem, men problemet er jo bare det at jeg egentlig ikke har plass til dem. Det løser seg vel på et vis det oxo…..

Må en liten tur ut i lunchen for å handle litt, men det er ikke så fristende siden regnet siler ned….

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg