Endelig begynner ting Ã¥ skje…..

I ettermiddag ringte de fra firmaet som har med innglassingen å gjøre….. Til tirsdag kommer gutta tilbake for å sette opp de siste 3 glassene. Hadde jeg ikke vært så stiv i kroppen så skulle jeg jammen ha slått hjul på stuegolvet, hehehehe!!

Det syntes kanskje ikke på bildet, men det høljeregner ute…. Jeg er så dritt lei regnværet, og den høye luftfuktigheten som før en til å føle seg klam og ekkel på kroppen.

For en uke siden var det varmt og masse sol… Dette bildet tok jeg på Bygdøy fredag for en uke siden. Vi tok med oss noe å drikke på, og så fant vi en krakk i solen å satt der i noen timer. Jeg savner virkelig det varme gode været.

Naboen var her for litt siden å fikk på armene på markisen min… Det ble litt mer borring i innglassingsrammene enn jeg likte, men det var ikke så mye å gjøre med det. Jeg må nå skaffe meg en elektriker som kan montere bryter til motoren og strekke ledning fra kontakten. I tillegg skal jeg ha to kontakter ute på verandaen, sånn at jeg kan få opp en lampe der ute før vinteren.

Måtte ringe til Røhne og Selmer i dag for å bestille en time til bilen…. AirCondition er fortsatt ikke i orden, og de siste dagene har det vært varmere inne i bilen enn utenfor. Det var ikke noe garanti som var gjeldende lenger, så jeg må ut med en bra slant med penger for dette tenker jeg. Har allerede brukt 3 000,- for å tømme og fylle opp anlegget igjen….!! De hadde ikke mulighet til å ta i mot bilen for 20.06. Det passet vel ikke så bra siden jeg skal ha ferie den uka, men jeg må bare få fixa det. Kjøre i varm bil på sommeren er ikke noe ser fram til.



Var innom bokhandelen i lunchen, og de hadde tilbud…. Kjøp 3 og betal for 2, og jeg fant mange bøker jeg godt kunne ha tenkt meg, men jeg endte opp med disse tre. Gleder meg til å begynne å lese dem :o))

Formen er ikke helt på topp i dag…. Jeg våknet med feber,hodepine og sårhals, og jeg hadde mest av alt lyst til å dra dyna over hode for å sove videre. Det ene minuttet svettet jeg og i det andre frøys jeg…. Når klokka ble 14:45 orket jeg ikke mere, og dro hjem igjen for å slenge meg nedpå å sove litt. Ble ikke noe av det, og nå kjenner jeg at øynene mine er fryktelig tunge og slitne… Er nok på tide å krabbe under dyna for å få seg noen timer søvn…… :o))

Ha en fortsatt fin torsdagskveld :o)) 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg