Ingen “Harry-tur” i dag….

I går var det klart at det ikke kom til å bli noen tur til Sverige for å handle i dag… Begge to var i dårlig form, forkjølelse og feber å alt det som følger med. Jeg lå på sofaen det meste av kvelden i går, sto bare opp for å flytte meg inn i senga mi. Når jeg våknet i dag var hodepinen og den såre halsen borte, men jeg hadde fortsatt feber og var veldig slapp.

Etter å ha sosa rundt inne en stund ble jeg rastløs, og kastet i meg et par febernedsettende å bestemte meg for å dra en tur ut. Ringte t-banevenninnen for å høre hvordan formen var, og hun orket en kopp kaffe på Bryn-senteret. Hun lå godt under dyna på sofaen, og følte ikke for å flytte seg derfra. Hørte at hun var sausa forkjølet… dett i desen!!

Droppet Bryn-senteret, og dro heller til Metro-senteret på Lørenskog… Fikk så innmari lyst på en tur på http://www.blackdesign.no/. Jeg skulle egentlig bare se hva de hadde, men endte opp med kurven full av ting. Nye turkise glass, blanke glass og et par turkise duker. Har ikke pakket det ut enda, skal vente med det til i morgen etter at jeg har gjort rent.

 
Var en rask tur innom Tilbords oxo, hvor jeg kjøpe en Bodum reisepresskopp….

Jeg hadde forsøkt å ringe Anne noen ganger på formiddagen, og mens jeg var på Metro men jeg kom ikke igjennom. Bestemte meg for å dra oppom for å se om de var hjemme og det var de. De hadde vært på IKEA i går å kjøpt 3 skuffer og et par hyller til det store garderobeskapet  i gangen. Da jeg ramla inn døra holdt Sven Erik på å gjøre seg ferdig med den siste skuffen.. Satt å skravla over en kopp kaffe i et par timer før jeg satte nesa hjemover igjen.

På formiddagen satt jeg litt ute på verandaen å slappet av, og da holdt Vinja på rundt meg.. Hun fikk en skikkelig rapptur å fløy inn og ut noen ganger før hun forsøkte å rasere klatrestativet. Tilslutt endte hun opp i denne stilingen å satt å kikket på meg, og da måtte jeg jo knipse et bilde av henne.

Nå er det på tide å gi seg for i kveld, nei foresten det er jo blitt natt allerede… som tiden går, hehehe!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg