Tok pÃ¥ husmortrynet i dag…

Tror ikke at naboene var spesielt happy da jeg begynte å slepe støvsugeren rundt kl 10:15 i dag, men det får bare være. Jeg er nødt til å ta på meg husmortrynet når formen er der… så får det bare være søndag aldrig så mye.

Har mer eller mindre holdt på i hele dag, så nå skinner heimen så flott som bare den. Fikk lagt på de nye turkise dukene, og glassene jeg kjøpte på Black Design i går. Det livet opp stua så den ble som ny!! 

Anne ringte meg på formiddagen i dag, og fortalte at hun hadde fått tak i billetter til den siste Harry Potter filmen. Hun hadde kasta seg på telefonen med en gang salget startet i dag, og var fikk billetter med en gang. Filmen starter 23.59 den 12.07, og varer noen timer så jeg regner med at jeg ber meg fri fra jobben dagen etter. Vi kommer jo ikke til å være hjemm før ut på morran, og jeg kan aldrig tenke meg at jeg orker å stå opp å gå på jobb da….

Anne og Sven Erik skal til Sverige i morgen, og de spurte om jeg ville være med… Jeg sa ja med en gang, men akkurat nå har jeg egentlig ikke lyst. Tror jeg blir hjemme å nyyyyter den siste fridagen i stedet. Regner med at det snart blir en tur til om ikke så veldig lenge alikevel.

Åååå, jeg fikk så lyst på is… tror jeg må dukke ned i fryseren for å se om jeg har noen.., ellers blir det en tur ned på Statoil stasjonen for is må jeg bare ha!!! 

2 kommentarer
    1. Søndag eller ei, her har vi styrt i garasjen i hele dag. Spredd alt utenfor huset og sortert der. Sagd litt og irritert alle naboene til de grader regner jeg med. De aller fleste er sÃ¥nn kirkegjengere her, bortsett fra oss og noen fÃ¥ stykker til i gata… vi blir sikkert omtalt som nabo’n fra helvete. Men igrunnen sÃ¥ bryr det meg ikke. Her jobber vi nÃ¥r vi har fri, hvis ikke sÃ¥ hadde vi jo aldri fÃ¥tt gjort noe som helst.
      Ha en fortsatt fin kveld! :o))

    2. midtlivskrise: Godt Ã¥ høre at det er flere enn meg som bruker fridagene til Ã¥ jobbe Ã¥ fÃ¥ unna ting. Sist gang jeg støvsugde pÃ¥ en søndag, banket naboen i veggen,banket jeg tilbake… da ble det stille, hehehe!!

      Ha en fortsatt fin kveld du oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg