DÃ¥rlig start pÃ¥ uka….

I dag har alt bare gått galt, fra jeg sto opp…  Først så hadde jeg satt klokka til å ringe på feil dag, så den ville ikke ha ringt før om et år igjen.. Så kom jo gutta som skulle gjøre ferdig innglassingen på verandaen, og da ble det jo forsinkelser for meg.

Når jeg endelig kom meg av gårde var klokken 9… Pusene var henvist til soverommet mitt for dagen, for at de ikke skulle fly i beina på gutta eller stikke av gårde. Jeg kastet et blikk opp på vinduet da jeg gikk, og der satt Vinja å hun så ikke noe blid ut… syntes slettes ikke det var noe kjekt å være innestengt på et rom hele dagen :o(

Jeg tok bilen til byen, eller skal jeg si jeg begynte med å ta bilen til byen… Da jeg kom ned på Østensjøveien sto trafikken bom stille, og etter 10 minutter hadde jeg nesten ikke forflyttet meg i det hele tatt. Tenkte at dette går jo ikke, så jeg snudde bilen å kjørte opp til t-banestasjonen å fikk sneket til meg en plass helt ytterst på kanten. Selfølgelig rakk jeg ikke den banen jeg hadde tenkt meg, og måtte vente til 09:26…. Bare for å erte meg ekstra opp, så virket ikke bilettautomaten å jeg måtte kjøre uten bilett til byen. Toppen av alt ville ha vært om det var kontroll, og jeg måtte prøve å forklare hvorfor jeg ikke hadde bilett… heldigvis slapp jeg det!!

Er det noe mer som skal gå galt i dag da??????????

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg