Et stykk ferdiginnglasset veranda er overlevert….

Det er som om to tunge steiner falt ned fra skuldrene mine, da en av gutta som innglasset verandaen ringte meg på jobben i dag. DE VAR FERDIGE :o)) Jeg kunne nesten ikke vente med å komme meg hjem.

Før jeg kunne ta jobben i nermere øyesyn var jeg nødt til å slippe ut to småsure pusejenter, som hadde vært innestengt på soverommet mitt hele dagen. Med det samme jeg åpnet døra så jeg to grå skygger i 200 kmt, som var på veg rett mot verandaen. Jeg hadde ikke åpnet døra enda, å de satt på dørstokken å så på døra og så på meg å lurte på om de ikke kunne få komme ut :o))

Gutta boys hadde feid opp mesteparten av skrotet sitt, resten tok jeg med støvsugeren med en gang. Luftevinduene var igjen, så det var ekstremt varmt der ute, men jeg satte opp gjennomtrekk så det tok ikke lange stunden før det var ganske greit. Pusene fløy rundt å snusa over alt… fremmede føtter hadde tråkket rundt der å det måtte jo undersøkes, hehehehe!!

Tidligere hadde jeg en rullgardin mot naboen, dels for å ha litt privatliv når vi begge satt ute, men oxo for å skjerme litt for vinden. Jeg måtte ta den ned da jeg ikke fikk åpnet vinduene når den hang på plass, og som den gode nabo jeg er stakk jeg over til naboen å spurte om de ville ha den. De har en fra før mot naboen på andre siden, og de var veldig glad for å kunne overta den. Jeg har ikke montert ned festet, det kommer svigersønnen deres å gjør seinere.

Anne fortalte meg i dag at hun hadde fått en støvsugerselger på døren, merket var Lux. Jeg trodde ikke at det sorten fantes med, men der tok jeg hvist feil. Tror ikke damen kom til å selge så veldig mange, siden hun skulle ha 18.000,- for den med alt tilbehøret… Hvem gidder det, når man kan få en knallbra støvsuger til brøkdelen av prisen i butikken. Damen trodde at Anne ville ha støvsugeren når hun var ferdig med å demonstrere den, og gratulerte henne med ny. Når Anne sa nei, ble hun så overrasket at hun ble helt stum……

På tide å pakke sammen å komme seg i seng under fellen. God natt fra meg!!!

7 kommentarer
    1. oj, finnes det støvsuger selgere ennå? trodde det hørte gamledager til jeg. men 18000kr hva slags støvsuger er egentlig det.
      Gratulerer med ny innglasset veranda!

    2. God morgen. Kjekt å ha støvsugerselgere på besøk, så slipper en å gjøre sånt selv. Jeg har aldri hatt noen her, men kunne tenkt meg at det var greit egentlig, om en bare klarer å stå imot kjøpepresset. Jeg har verdens beste støvsuger selv, men den kosta bare 3000 kroner. Mye det og, men har aldri opplevd maken til sugeevne. Det er Nilfisk Extreme og den anbefales på det varmeste. Har hatt den i 5 år og den er akkurat like god enda.
      Ha en fin dag. Forresten, har visst glemt å si det, bare tenkt det: Det var et fint bilde du hadde fått deg i headeren. :o))

    3. Georgine: Jeg har ikke sett støvsugeren, men gikk inn på hjemmesidene til Lux, og fant en som hører til privatmarkede. Se innlegg på bloggen med link.

      NÃ¥r jeg tenker meg om kjøpte foreldrene mine en Lux støvsuger for en god del Ã¥r siden av en selger, og den kostet oxo skjorta og buksa!!! Tung som bly var den oxo… holdt pÃ¥ Ã¥ slite meg ihjel bare med Ã¥ dra den med meg, hehehe!!

    4. midtlivskrise: Takk for det, må fornye seg litt innimellom :o))

      Jeg vurderte å kjøpe en Nilfisk da jeg skulle bytte, men endte opp med en Bosch. Foreldrene min kjøpte en Nilfisk da jeg var barn, en gang for mange.. mange.. mange år siden. Det var en veldig bra støvsuger som holdt i lenge, og den lignet veldig på et hjembrentsapparat, når jeg tenker meg om :o))

      Ha en fortsatt fin dag :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg