Jøss, jeg rakk jammen en kopp kaffe før jeg gikk…..

Vanligvis så pleier jeg å ha så dårlig tid om morningen at jeg ikke rekker å spise frokost eller drikke kaffe før jeg går, vel jeg løper som om jeg var med i 100 m sprint, hehehehe!


(bilde er hentet fra Google)

I dag derimot rakk jeg både å spise en skive brød, og sette meg ut på verandaen å nyyyyte en god varm kopp kaffe før jeg “GIKK” til t-banen.  Det var en perfekt måte å starte dagen på kjenner jeg. Stressnivået ved å t-banen var ganske lavt, og med Kim Larsen godt plantet i ørene så gikk ferden ned til Oslo-gryta som en drøm :o))

Da jeg travet blid og fornøyd opp på jobben skinte solen så varmt og godt, men nå ser jeg at det tjukkner til med skyer. De er hvite og fine, MEN… de skygger for sola :o(  Sjekket Storm.no, pent.no og yr.no, og alle sammen melder regn fra fredagen, men jeg mistenker at det ikke kommer til å gå så lenge til vi ser regndråpene.

Nei, nå må jeg ikke sitte her å sutre… livet er altfor kort til det tihi!!  Det er på tide med lunch, så da skal jeg heller gå ut å nyte det været vi har :o))

Ha en fortsatt flott dag uansett vær…, selv kommer jeg nok plutselig tilbake :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg