Lørdag med beina pÃ¥ en stol……

Jeg kunne helt enkelt ikke rive meg løs fra boka mi i går, og ble sittende ute på balkongen i timevis!!

Jeg løfta meg kun fra stolen for å fylle opp termokoppen med ny kaffe… Hadde som mål å bli ferdig med boken, men det klarte jeg ikke… Det er vel igjen 100 sider, som jeg først hadde tenkt å frese igjennom på formiddagen i dag, men… Jeg kom til å kaste et øye eller to på skrivebordet mitt, og fant ut at der måtte jeg gjøre en innsats + at jeg hadde noen regninger som nermet seg forfall… Boken blir nok lest ut i dag alikevel tenker jeg :o))

Vinja lå lettere henslengt oppe på klatrestativet å så på meg med tøtte øyne… Innimellom sovnet hun, men ørene sov ikke.. de gikk rundt som en radar. Måtte jo ikke gå glipp av noe!!

Siden det ikke var plass på klatrestativet tok Ronja plass i stolen i stedet….

Jeg hadde gledet meg til Indisk Curry til middag, men det ble det ikke noe av. Kjøpte kyllingkjøttdeig her om dagen, som hadde utgått dato i går, men fysj og føy for en stank. Den var definitivt utgått på dato før den skulle desverre. I stedet ble det svenske köttbullar, noe som ikke er så ille det heller!!

All denne sittingen i går var ikke bra for ryggen min, den er helt gåen… Da jeg forsøkte å stå opp i dag, klarte jeg nesten ikke å rette meg opp. Det gikk litt bedre etterhvert som jeg rusla litt rundt i stua, men så fort jeg setter meg stivner jeg igjen.

Tror jeg skal ta meg en liten spasetur om litt!! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg