FERIE….FERIE….FERIE….FERIE….

Nå sitter jeg ute på balkongen å slapper av…., ja tenk det.. jeg har fri og er oppe så tidlig :o)) 

Ikke nok med det, jeg har allerede vært ute en tur. Måtte ned på Ford for å levere bilen min igjen for at de skal se på Air Condition. Sist gang tømte de den bare og fylte opp uten at de sjekket om bilen ble kald. Jeg sa med en gang at dette må jo være en reklamasjon, njaaaa det får vi nå se på sa fyren. Vi må jo se på det først før vi kan si noe om det. Hadde håpet på at jeg skulle få en lånebil, men nei da… det måtte jeg ha bestilt 14 dager i forveien…

Det går greit, selv om det blir veldig tungvint å komme seg til de forskjellige avtalene utover dagen.

Når klokka ringte før hanen gol i otta i dag, var jeg så trøtt at jeg nesen ikke skjønte hva som skjedde. Kroppen min var allerede i feriemodus, og da var det helt unaturlig å stå opp så tidlig. Jeg kom til megselv når jeg sto i dusjen, hehehe, og da kunne jeg nesten ikke huske hvordan jeg hadde kommet dit.

Pusene holder på rundt meg… De har allerede unnagjort morgentrimmen, hvor de løp etter hverandre i vill fart igjennom heimen.. ut igjennom balkongdøren inn igjennom kjøkkenvindu å så påan igjen. Nå sitter de å kikker på trosten på bakken, som strever med å trekke opp et knippe med mark. Akkurat det er veldig spennende :o))

Ha en fortsatt fin mandag formiddag :o))

4 kommentarer
    1. God morgen Vera 🙂 Ja jeg er noe morratryne selv her i dag. Skal så smått begynne i dag å flytte opp en etasje, hvem vet om det kommer mer historier fra den gale skribenten i oppgangen her. Har jo så mye å fortelle hi hi hi.
      Kos deg videre i dag. Her i nord er det finvær ennå.
      Blogger klemz Sissel

    2. Goood morgen.. hihihi …. SÃ¥ dumt at du ikke fikk leiebil da, dÃ¥rlig service. Men nÃ¥ har du jo ferie sÃ¥ da har du godt tid.. hihi..
      Kose deg videre og ha en super ferie videre

    3. sisselfish: Se det… damen kommer seg oppover :o) Jeg er sikker pÃ¥ at det vil komme mange gode historier oxo fra den nye etasjen, noe jeg definitivt gleder meg til.

      Her i Oslo har vi stort sett hatt fint vær, men det kom noen svarte skyer farende forbi… De var fulle av lyn, torden og et skikkelig regnvær..!!

      Klemz Vera

    4. Allis: Ja det var dumt med leiebilen, men man får se det på den positive siden. Jeg har fått gått en hel haug i dag, hihihihi!!!

      Jeg skal helt klart nyyyyyyte ferien fult ut :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg