Trallalla… i morgen fÃ¥r jeg igjen bilen…

Forden kommer hjem til mamman sin i morgen, men den er ikke reparert…! De ringte meg fra Røhne & Selmer da jeg sto ved inngangsdøra med handleposene mine å skulle låse meg inn.

De hadde funnet feilen, og det var et sprukket rør i AC’n.. Og iflg det fyren sa så ser det ut til at det kan gå på garantien alikevel. YES YES YES YES, en utgift mindre :o)) Delen må bestilles fra Sverige, og han trodde ikke at de fikk den før på torsdag. Derfor kan jeg hente bilen igjen.. Det eneste som var dumt var at de ringte så seint at jeg ikke rakk å komme meg ned før de stengte i dag. I morgen kommer elektrikeren kl 8, så jeg må jo vente til han er ferdig.


Når jeg kom hjem litt før kl 8 i dag morges, slang jeg meg ut på balkongen for å spise frokost… det orket jeg ikke før jeg dro. Kasta beina på en stol, og slæppet av en stund før det var på tide å dra til frisøren for å klippe håret og farge etterveksten. Lilletoa og den ved siden av var så innmai vond i dag, at jeg ikke orket å gå bort på senteret…  Derfor styrta jeg ned i kjelleren å hentet opp sykkelen, som nok hadde misstenkelig lite luft i dekkene sine. Pytt san, tenkte jeg å la i vei… Det skulle jeg jo ikke ha gjort, for litt nede i bakken her sklei bakhjulet ut å jeg gikk i bakken med et brak. Jeg ramla på gressplenen, og slo meg ikke.. Det så helt sikkert latterlig ut, hihihihihi!!

Når jeg var ferdig hos frissan tok jeg meg bryet med å pumpe opp dekkene, for jeg hadde jo tatt med meg sykkelpumpa!! Så mye enklere det var å sykle når dekkene ikke fløyt utover, hehehe!!

Før jeg kunne hvile på mine laubær her heime, måtte jeg en tur innom forpleiedama mi… Jeg både gruet og gledet meg til den sesjonen. Gruet meg for lilletoa og den ved siden av var så vond.. alikevel var det deilig å få orden på fotsingene. Kristin trodde at det kunne være brist i begge tærne siden de var så vonde begge to, pluss at de dovner bort. 

Tærne mine var litt bedre da jeg dro til fotpleien så jeg tok beina fatt… angra på det når jeg skulle hjem igjen, for da handla jeg alt for mye hos Meny å holdt på å bære meg skakk. Når jeg kom hjem hadde det blitt for mye for den venstre skulderen, noe som resulterte i at jeg hadde mistet følelsen i ring- og lillefingrene mine. Det hender det skjer når jeg bærer for tungt.. Nå har det blitt litt bedre, etter at jeg har gymnastisert litt, hehehe!!

Ha en fortsatt flotters mandagskveld :o))

(alle bildene er hentet fra google)

1 kommentar
    1. Hei pÃ¥ deg:-) Hehehe…huffda, litt av noen opplevelser pÃ¥ en dag! HÃ¥per du blir bra snart i vÃ¥de tottelottane og skuldrene…
      Herlig å være heime igjen, og ikke så værst vær egentlig:-)
      Ha en fiiiin dag!
      Sidsel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg