Endelig hadde jeg følelsen av at det var ferie….

De to første dagene i ferien, var ikke noe ferie i det hele tatt.. I dag derimot var det ingen klokke som ringte å forstyrret søvnen min. Da jeg endelig våknet følte jeg meg ganske utvilt, men fryktelig stiv i kroppen…  Skjønner ikke helt hvorfor jeg er så stiv nå, jeg har ikke gjort noe som tilsier at jeg skulle bli det….., hmmmm!!!

I går hadde jeg elektriker her til å koble til strøm på markisa mi :o)) Han kom ganske presis, og jobbet effektivt i ca 2,5 time… Så nå kan jeg kjøre den opp og ned ved å trykke på et par brytere, behøver ikke en gang å gå ut, hehehe!!

Etter at elektrikeren hadde gått dro jeg opp på Elkjøp på Lørenskog for å se på ny iPod… Min gode gamle tok kvelden for et par dager siden. Batteriet ville ikke mer, hvor mye jeg enn forsøkte å lade den. Jeg hadde ikke bestemt meg for hvilken jeg skulle ha før jeg kom dit, men det ble ikke så vanskelig når jeg sto å så på utvalget… Da ble det en iPod touch 32 gb + et lilla bakdeksel. Jeg har ikke fått overført noe musikk enda, det skal jeg gjøre i morgen….

Det er nesten pinlig å innrømme det, men i går dro jeg ned på gravlund for å tenne lys for mamma… Jeg var 100% sikker på at det var 5 års dagen for hennes død i går, men nei da det var i dag 22.06. Jeg ble nesten flau da jeg sto der å så på gravstenen… Derfor ble det et nytt besøk på gravlunden i dag, for å tenne lys. Kan nesten ikke fatte at det har gått 5 år siden den natten hun døde, det kjennes nesten som om det var for bare litt siden!!


Asters (bilde hentet fra google)


Lobelia (bilde hentet fra google)


Lavendel Hidecote (bilde hentet fra google)

Etter å ha vært på gravlund dro jeg opp på Plantasjen ved Olavsgård for å kjøpe litt mer grønt til balkongen. Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å kjøpe et lite tre eller en busk, men jeg fant ingenting som passet. Enten var de for store eller så var de av den sorten som drysset en masse. Derfor endte jeg opp med disse tre over her. Med det samme jeg satte dem ut på balkongen kom Ronja og Vinja rennende, for her var det noe nytt som måtte undersøkes. Lobelian var ekstra spennende, den begynte de å spise på omtrent med en gang…

Har akkurat sett på Rocface (På kanten av stupet) med min favorittskuespiller Clive Russell på NRK… Skulle ønske at de kunne sende serien litt tidligere, sånn at jeg slapp å være så trøtt når den starta. 

Kjenner at jeg burde ha gått å lagt meg, men kjenner jeg megselv rett kommer ikke det til å skje……

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg