Hercule Poirot på mini-tv

Jeg satt så godt ute på balkongen å kozte meg i sola i sta, at da Hercule Poirot begynte hadde jeg ikke lyst til å gå inn. Alikevel ville jeg se på episoden, hehehe!!  Hva gjorde jeg så, jo jeg fant frem mini-tv’n og ørepropper…..

Det er ikke rare skjermen, men det gikk da ann å se på… Sånn er det når en er tv-slave, da finner man løsninger for tv tittingen, hehehe!! Hadde egentlig glemt at jeg hadde denne vesle duppeditten jeg, men nå kom den da godt med, hehehehe!!!

2 kommentarer
    1. Hihihi…smart! Skulle likt Ã¥ hatt en slik liten tv:-) Men det for vel holde at vi har en i hvert eneste rom i hele huset..hehehe…erremulig? Kun terrassen igjen..hmmm…mÃ¥ kanskje gjøre noe med det:-)
      Ha en fiiin fredag 🙂
      Klem sidsel

    2. bjarteogsidsel: hehe, du fÃ¥r dem hos 7-eleven og Rema… Her i huset har jeg bare to stk, og de er ikke en gang flatskjerm, men det er vel snart pÃ¥ tide Ã¥ oppgradere :o))

      Ha en fortsatt fin fredag du oxo :o)) Klemz Vera Lynn!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg