Ford’n har kommet hjem igjen :o))

I går var jeg ikke i spesielt godt humør da jeg fikk melding fra Røhne & Selmer om at jeg nok ikke kunne får igjen Ford’n min. Den var vel og merke reparert, men de hadde ikke AC gass så de fikk ikke fylt den opp. De hadde forventet å få gassen i går, men når jeg snakket med dem en stund etter lunch så var den ikke kommet.

Da var det ikke annet å gjøre enn å rusle ned på T-banen for å ta den hjem…. Der inne var det så varmt at det var skikkelig plagsomt, men jeg dyttet øreproppene i ørene å prøvde å konse meg om musikken så det gikk greit. 

Siste stykket kunne jeg gå “kirkeveien”, som egentlig bare er en grusvei, og så igjennom skogen. Det er ikke store skogen, men det er en hærlig grønn lunge midt i all betongen.

Jeg tok en laaaaaaang lunch i dag for å hente bilen… Det var bare å sette seg på banen, og ta den opp til Ensjø. Var ikke like trykkende varmt og klamt ute i dag…. Bare en deilig varme som gjorde at jeg egentlig ikke hadde lyst til å dra ned på jobben igjen, MEN DET MÅTTE JEG!!!!

Jeg slapp å betale noe denne gangen da det hele gikk på garantien, JIPPI :o)) Kunne jo ikke annet enn å spørre om hvorfor jeg da ikke fikk tilbake penger for den forrige rep siden det var samme skaden. Jeg fikk forklart at første gangen bilen var inne gikk ikke rep av AC på garantien pga av alder. Siden de ikke hadde funnet årsaken til feilen forrige gang, så slå garantien inn der og jeg slapp å betale denne gangen :o))

Da jeg kjørte ned til byen satte jeg AC’n på 17 C, og da jeg kom ned til byen frøys jeg faktisk.. Det har jeg ikke gjort i bilen på over en måned, og skal jeg være ærlig så var det faktisk ganske behagelig :o)) 

Nå som AC’n er fixa blir det nok ikke lenge før jeg setter nesa ned til Nordbysenteret for å shoppe litt :o))

5 kommentarer
    1. Hei på deg og grattis med frisk bil:-)) Gud man trenger AC når det er så varmt som det var i går…svett! I dag meldte de bare sørgelig vær all over..men hva skjer? Her er det deilig og varmt og solen kan skimtes under skydekket..jammi..
      Ha ei superflott helg veramor!
      Klem sidsel

    2. bjarteogsidsel: Hmmmm, sola har vist gått å gjemt seg igjen… Både i går og i dag er det overskyet, men jeg klager ikke for… det regner i allefall ikke. Nye helgen kommer jeg definivt til å gjøre uansett vær, godt å ha fri…

      Håper dere oxo får en flott helg, masse klemmer Vera Lynn :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg