Gooooood morgen, eller er det dag???


(bilde er hentet fra google)

Både i går og i dag har jeg zoooooovet mye lenger enn jeg pleier, klokka har vært nesten 11 når jeg har slått opp gluggene. I dag hørte jeg ikke det forferdelige slammeret av kirkeklokkene ved 10 tiden engang… Konklusjonen er vel at jeg trengte det!!

Fikk sendt inn avlesning på strømmen oxo, noe jeg glemte både på fredag og lørdag. Jeg var spent på nå som jeg nesten ikke bruker noe strøm i det hele tatt, på hvor mye den var på… Før spotprisen er beregnet ligger den på 1 125,50,- Blir spennende å se hva den lander på til slutt!!


(bilde er hentet fra google)

Dukket inn i klesskapet mitt for å se om mindre usunn mat har gjort susen, og om jeg fikk på meg de lyse buksene mine. Jammen smatt de ikke på gitt uten at jeg måtte holde inn magen, når knappen og smekken skulle igjen. Det lover bra, nå er det bare å fortsette :o))

Nå ble det plutselig veldig lyst ute, kan det være sola som driver å sniker seg igjennom skyene.. Da skal jeg ta med meg kaffekoppen å sette meg ut litt.

Ha en fortsatt fin søndag :o))

4 kommentarer
    1. God dag Vera 🙂 Her i nord kom solen og temperaturen frem. Sitter å nyter den på balkongen. Ser ned på naboene hi hi hi. Har hatt noen dager med besøk fra sør, det var koselig å se igjen en gammel venninne. Så ble det selvsagt litt fisking også på oss.
      Ja jeg tok en liten shopping runde etter nye klær. Blir jo deperimert av å måtte finne bukser i en større størrelse, nå skal alt snop vekk, her skal det trimmes hi hi hi. Ha en fin fin søndag, og vær glad at det er kirkeklokkene du hører og ikke minaret rop kl 5 om morgenen.
      Blogger klemz Sissel

    2. sisselfish: Solen var på et gjestevisitt i sta, og jeg stormet ut på balkongen for å nyte de få minuttene :o)) Kozelig med besøk av veninner man ikke ser så ofte!! Å så fersk fisk da gitt :o))

      Du har helt rett Sissel, godt det bare er kirkeklokkene. Det er jo bare pÃ¥ søndager Ã¥ litt kiming i jula og pÃ¥sken. Jeg pleier vanligvis ikke Ã¥ klage pÃ¥ de, er godt vant. Det var derimot noen nyinnflytter som klaget til kirken, for barna deres ble redde nÃ¥r klokkene dundret. De sto til og med frem i avisen…, ble flau pÃ¥ deres vegne. Hvorfor flytte til en leilighet som ligger tett pÃ¥ en kirke, de mÃ¥ jo skjønne at det kommer til Ã¥ bli brÃ¥k hver søndag!!! Det kom foresten ingenting ut av klager, hehehehe!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg