PÃ¥ beina igjen…..!!!

I går måtte jeg kaste inn håndkle til en snikende omgangsjuke… Om det er noe positivt med det, kanskje… Jeg fikk jo renset meg skikkelig, og masse trim, så det var da godt for noe!!!

original Hustler Humor published art jogger tree Comic Art
Damen er på beina igjen, om noe redusert… Slapp og sløv er jeg men har da klart å komme meg på jobben, og skal nok klare å gjennomføre dagen.

Været her i Oslo er vel ikke noe å rope hurra for, det er overskyet å ser ut til at det skal begynne å regne snart. Det fine været vi hadde i går ser ut til å være blåst bort, men jeg har jo et håp om at det snart skal blåse tilbake igjen :o))

Nå får jeg vel være litt produktiv, det er litt å ta igjen etter å ha vært hjemme en dag!!

Ha en fortsatt fin dag, så kanskje jeg kommer snart tilbake :o))

4 kommentarer
    1. Hei på deg..huffda..omgangsyken er neiggu ikke noe å spøke med:-( Men du er på beina igjen og da må vi glede oss over det:-)
      På Åneby er det overskyet med nyyydelig temperatur..ikke noe regn i sikte så da kan jeg kose på terassen i dag også.
      Ha en fiiiiiin dag!
      Klem sidsel

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg