Teller ned til helgen….

Kom akkurat inn fra å ha vært ute å kjøpt meg lunchmat….  Det var jo så deilig ute at jeg ikke hadde lyst til å gå inn igjen. Spesielt siden jeg ikke eier arbeidslyst i dag!! Den tok helgen allerede i det jeg la meg i går kveld :o))

Kjøpte med en kurv jordbær som vi skal ha til fredagskaffen etterpå… Vi har igjen vaniljeis fra forrige fredag, så hmmm jeg gleder meg til det. Får skikkelig sommerfølelse :o))

Vi er så få på jobb i dag pga ferieavvikling, sykdom og en som måtte gå tidlig. Telefonen har oxo gått i dvale, for jeg har ikke hatt en samtale på evig lenge… Det er skikkelig uvant, for de pleier å kime dagen lang, og enkelte dager er det så ille at vi rekker ikke å skrive beskjeder engang.

I går rett fra jobben dro jeg rett opp til Brilleland på Strømmen for å klage på brilleglassene mine. Det var jo meningen at de skulle skifte farge i sterkt lys, men nå har de sittet på nesen en uke uten at det har skjedd. Når jeg kom dit sjekket de bestillingen og så med en gang at de hadde gjort en feil når den ble sendt inn. Så nå må jeg vente ca 14 dager på at de nye glassene mine skal komme…

Jeg lurer jammen på om det er et stempel i pannen min som sier at henne her kan vi surre med. For uansett hva jeg bestiller eller kjøper er det noe rart med. Det skjer hele tiden, så jeg har sluttet med å bli sint og irritert for det skjer uansett, hehehe!!  Nå er det heller sånn: SETT KRYSS I TAKET, FOR ALT GIKK 100% GREIT.

NEI NÅ skal jeg prøve å lure frem arbeidslysten min, sånn at jeg får unna det jeg må få gjort før jeg tar helg.

Ha en fortsatt strålende fredag… :o))

2 kommentarer
    1. Hei på deg og god helg. Her er det ikke så mye som stråler i dag, det er blaut og grått og regn. Noe de også har meldt i morra. Litt kjipt, når en ser frem til helga i en hel evighet, men lite å gjøre med det.

    2. midtlivskrise: Lørdagen er her, og sÃ¥ langt har været ikke vært sÃ¥ ille. Solen skinner, men det blÃ¥ser ganske kraftig…. kanskje det er noe regn pÃ¥ veg!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg