Harry Potter premiere i gÃ¥r, etterfulgt av et aldrig sÃ¥ lite innbrudd….

I går var Anne, Kine, Sven Erik og jeg på Harry Potter premieren i Colloseum..

Vi var der ca 1 time i forveien for å sjekke ut om det skjedde noe før filmen begynte. Det var jo endel fotografer og jornalister der, som sto klare til kjendisene skulle dukke opp.

Jeg så bare disse to her, Linni Meister og Pia Haraldsen… Akkurat da jeg skulle ta bilde var det noen som skumpet borti meg, så resultatet ble vel ikke akkurat noe å skryte av!!!

Hadde kanskje vært bedre om bilde av Kine og meg var blitt utydlig… 

Vi snakket litt om å bli med i fakkeltoget som skulle gå fra Frognerbadet, men tilslutt ble det til at vi droppet det. Var flott å se på der de kom oppover gaten :o))


Da vi kom tilbake til bilen, som vi hadde parkert i Colloseum Parkeringshus, hadde noen IDIOTER brutt seg inn igjennom passasjervinduet. Sven Erik hadde vært så smart å legge igjen mobiltelefonen mellom setene, og den var selvfølgelig borte. GPS’n var oxo borte, men det viste seg at parkeringsselskapet hadde oppdaget at bilen var brutt inn i. De hadde tatt den ned å lagt den under setet, heldigvis.

Vi forsøkte å melde det til politiet, men vi traff en skikkelig meggete betjent som surt informerte oss om at sånne trivielle saker tok de ikke på natten. Glad det ikke var meg som snakket med henne, for jeg hadde helt klart sagt noe jeg ikke skulle. En annen ting jeg er glad i er at det ikke var min bil…..

Det ble så mye styr at innen jeg hadde fjernet sminke å kommet meg i seng var klokken nesten blitt 04:00. Det er enda godt at jeg hadde tatt meg fri i dag, for aldrig verden om jeg hadde klart å være på jobb til kl 08:00.

Fikk foresten melding fra Brilleland i dag om at mine nye brilleglass m/skiftende farge var kommet. Da var det bare å hive seg rundt for å rekke opp til Strømmen å ordne det innen jeg skulle møte kollegene og Terje til middag på Peoples 15:40. Så deilig det var å få solbriller igjen, og slippe de rennende øynene.

NÃ¥ skal jeg sette meg ut med en iiiiisende kald Tuborg :o))

Ha en fortsatt fiiiin onsdagskveld!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg