Rydde og kaste dag…..

Det blir ikke mye blogging om dagen…, men nå syntes jeg nesten at jeg måtte stikke innom en liten tur.

Holder på å rydde og kaste på jobben i forbindelse med flyttingen om en mnd, og på formiddagen i dag tok jeg et skikkelig rufs… Gjennomgikk og tømte skuffeseksjonen, tømt skapet og ryddet i gml papirer som ingen noen gang kommer til å spørre etter osv. 

I det jeg tenkte å stikke en tur ut i lunchen kom det noe av de svarteste skyene jeg har sett på lenge… Da ble det innelunch på meg i stedet, og jeg fikk betalt en stabel med regninger…. Et par av dem hadde jammen klart å overstige betalingsfristen, fy meg… sånt skal jo ikke skje!!!!

Når jeg har fått tygd unna den siste brødskiven og svelget et par kaffeslurker setter jeg i gang med ryddingen igjen. Like greit å få alt unna på en dag, så kan jeg ta det litt roligere resten av uka….. til jeg tar ferie på fredagen :o)))

Ha en fortsatt flotters dag :o))

2 kommentarer
    1. Vi skal ha en større ryddesjau i huset men jeg har fÃ¥tt det utsatt til etter ferien. Masse “kjekt Ã¥ ha” som skal kastes og en haug ganle klær som ikke blir brukt mer skal vekk. Du verden sÃ¥ mye det er som er kjekt Ã¥ ha…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg