Ikke et papirark igjen….

Etter to dagers intens rydding, kasting og scanning av dokumenter finnes det ikke et papirark igjen på kontoret. Veggene er tomme for bilder og huskelapper, og skuffer og skaper er tomme…..

Det gir gjenlyd når vi taster i vei på tastaturet, og når vi snakker så er det nesten så det smeller i veggene. Jeg må jo innrømme at selv om det er behagelig at alt har blitt lagret elektronisk så er det så sterilt. Tilhører jo den type mennesker som liker å omgi meg med papirer…, gjerne strø de rundt meg når jeg jobber. Heretter blir det stort sett bare å jobbe fra skjermene, noe som voller meg litt problemer pga syntet. Kan nok hende at jeg må printe ut litt i ny og ne hvis jeg ikke klarer å lese fra skjermen, men det er lov :o))

Lurer litt på om metrologene har bommet litt når det gjelder været, for her i Oslo har det slettes ikke vært så ille. Vel har det kommet litt regn på dagen, men så har sola kommet å dyttet alle de mørke skyene vekk. På ettermiddagene og kvelden har det vært veldig fint utevær :o))

Nå er det bare 3 dager igjen å jobbe, og så er det FERIE i 4 uker. Kan ikke huske sist jeg gledet meg sånn til å få ferie, og det skal bli deilig med laaaaangfri nå kjenner jeg :o))

Da var det på tide å bli produktiv i noen timer framover, fortsatt jobb som skal gjøres og frister som skal holdes.

Ha en flotters dag videre :o))

11 kommentarer
    1. God morgen Vera 🙂 Ja her i nord har vi fÃ¥rr grÃ¥ været med litt regn. Temperaturen var veldig bra i gÃ¥r, men sÃ¥ kom selvsagt en skikkelig regnskur da vi skulle ut for Ã¥ fiske. Korteste fisketuren jeg har hatt. Skal vi se… bÃ¥t ut… kjøre 50 meter…bÃ¥t inn igjen… Ønsker deg en fin dag videre. SÃ¥ nÃ¥ er det ferie tid pÃ¥ deg snart? Skal vel bli deilig.
      Blogger klemz Sissel

    2. sisselfish: Det har vært avslappende og fin dag :o)) Ja, vet du nå er jeg så klar for ferie at det er vanskelig å konsentrere seg på jobb, selv de letteste arbeidsoppgavene er vanskelig, hehehe!! Så får vi håpe at værguden, eller hvem det nå er som bestemmer kan diske opp med masse finvær. Hvis ikke så har jeg jo ferie og fri, så jeg skal nok koze meg alikevel skal du se :o))

      Klemz Vera Lynn

    3. Det blir nok deilig med så lang ferie,selv har jeg begynt igjen denne uken og jammen var det litt tungt.Blitt vant med sene kvelder og sove lengere om morgenen,men etter tre dager føler jeg at det blir mer rutine igjen. Her på Jevnaker har også været vært bra i dag,ha en fin kveld:)

    4. synnovesyr: NÃ¥ er det bare to dager igjen til ferien, og jeg har definitivt begynt nedtellingen. Det er akkurat det med ferie, at man snur døgnet… Det er veldig vanskelig Ã¥ stille om igjen nÃ¥r man skal pÃ¥ jobb igjen!!!

      Ha en fortsatt fin dag videre :o))

    5. Heisan min venn;-)))
      Ja det blir nok tomt og masse ekko i veggene når alt blir nedplukka.. hihi..
      Vi venter på solen her og, håper du får masse fint vær når du begynner på ferien din, da må du huske og sende sol til vestlandet og.. hihihi..
      Ha en flott dag videre;-))))

    6. Allis: HÃ¥pe pÃ¥ fint vær kan vi jo alltids, hehehe!! Det ser ikke ut til at det slÃ¥r til de første dagene i allefall. Skal man tro værgubbene, sÃ¥ er det bare Ã¥ dra pÃ¥ seg regndress og gummistøvler…

      Jeg skal uansett koze meg, og skulle jeg få noen solstråler så skal jeg så gjerne dele dem med dere :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg