SÃ¥ var det bare 2 dager igjen….

Kom arbeidslyst og treng deg på…. HER SKAL DU MOTGANG FINNE!!!

Om to dager, eller 1,5, så begynner ferien…. Å jeg kan ikke la være å mase om det, for jeg gleder meg noe vanvittig. Bare tanken på å stå opp om morningen og gå ut å sette seg på balkongen med en kopp kaffe, ja det får meg nesten i trance, hehehehe!!!


(bilde er hentet fra google.no)

I går fikk jeg endelig gjort noe jeg har sagt jeg skulle gjøre i flere år…. Jeg kjøpte meg en ny kjølebag/boks, av den sorten som kan kobles til bilen om nødvendig. Den kostet kr 399,- og tar 25 l. Jeg kunne sikkert ha funnet en som koster enda mer, men den her holder i massevis tor meg.

Kattene fikk oxo litt… Våtfór koppene deres var gamle og slitte så jeg var innom å investerte nye i rosa og lys grønn. Det er jo klart at de må få litt de oxo, hehehe!!

På tide å gå ut for å kjøpe litt mat til lunchen, kjenner at det rumler i magen nå.

Ha en fortsatt flotters dag videre :o))

4 kommentarer
    1. Halla;-)))
      Grattis med ny kjølebox.. de der er fine og reise på tur med.. for ikke og snakke om Harryturene.. hohoho.. der kan du virkelig kjøpe kjøttmat i haug og dunger uten og vere redd for at det skal bli dårlig før en kommer seg heim.
      Ha en super dag videre..

    2. Heldige du som skal begynne pÃ¥ ferie. Jeg har bare helgene Ã¥ se frem til nÃ¥, og denne helgen er det visst meldt “masse” vær og lite sol. Ha en flott dag.

    3. Allis: Nettopp… De siste gangene jeg har dratt, sÃ¥ har det vært kjøleposer Ã¥ det blir liksom ikke helt det samme. Men nÃ¥, blir kjøttdeigen og kyllingfiléene frosne helt til jeg kommer hjem igjen!!

    4. Mojita: Jeg pleier alltid Ã¥ ha sen ferie, for da blir ikke høsten sÃ¥ lang… Blir spennende Ã¥ se hvor vÃ¥tt det egentlig blir de nermeste dagene… Blir det for ille, sÃ¥ er det alltid noe Ã¥ finne pÃ¥ inne oxo. Ha en fortsatt fin kveld videre :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg