Ronja rydder opp….

Av de to pusene mine er det Ronja som er den mest huslige a de to, hehehehe!!!

I går kveld lå jeg lettere henslengt på sofaen i stua og så på Harry Potter filmen på TV-Norge. Jeg hørte begge kattene var inne på badet, og sparket sand i 5 minutter hver seg. Ikke lenge etter gikk Ronja ut av stua, og så krafset hun noe voldsomt. Jeg sto opp for å se hva det var, og da lå den en liten brun pølse på badegulvet. Jeg fjernet den og vasket over der den hadde ligget, og regnet med at det var det.

Jeg tenkte ikke over at lille klorestativet og smuttisene min var litt her og der da, men når jeg sto opp i dagmorges fikk jeg vite det, hehehehe. Smuttis-skoen min sto ute på gulvet, og da jeg skulle flytte den fant jeg jammen en liten brun pølse til. Det var jo der Ronja hadde holdt på, og når hun ikke klarte å skrape opp noe fra gulvet til å hjemme den…. Ja da hentet hun like gjerne skoen min å la over…  Ikke første gangen hun har gjort det….. Dørmatte er flittig brukt til å gjemme bærsjene som de klarere å sparke med seg eller henger fast i pelsen dere.

Uansett…., det er jo hyggelig at Ronja vil rydde å holde det fint hos oss :o))

4 kommentarer
    1. Hehehehe!!!!!! Flink pus;-)))) Har passet kattene til min datter i uken som har vert , ho har 3 stk, rabbagaster. hehehe.. og pÃ¥ dag to hadde de rasert alt som var pÃ¥ badet, hehe.. en stor pose med doruller var Ã¥pnet og omtrent alle rullene var strekt ut.. hehehe… sminken hennes og diverse ting lÃ¥g strødd.. hehehe sÃ¥ de hadde gjort skikkelig arbeid..
      Ha en flott dag videre;-)))

    2. Allis: Ha… dorullene mine har jeg heldigvis fÃ¥tt ha i fred for pusene, men ellers tror jeg de har vært overalt og rota.. En av bakdelene ved Ã¥ ha katter er all ugangen de steller i stand med, men jeg ville ikke vært uten dem for alt i verden :o))

      Ha en flotters dag videre du oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg