Sol ute…sol inne osv…!

Hadde satt alarmen på 10 i dag, men jeg våknet langt tidligere enn det. Lå en stund å strakk meg, og kunne ikke få bestemt meg om jeg skulle stå opp… Nå er det jo en gang sånn at når pusene hører at matmora er våken, ja da kommer de automatisk inn for å si GOD MORGEN :o) Dermed ble det ikke til at jeg lå noe lenger.

Ute er det solskinn og blå himmel… Temperaturen er litt kjølig enda, men det gjør ingenting. Det er egentlig ganske behagelig at nattetemperaturen har gått ned, for da sover man så mye bedre :o)

I dag skal Anne, Sven-Erik og jeg til Ink-Couture tattoo studio (http://www.ink-couture.no/) for å bestille time til ny tattis. Jeg har allerede bestemt hva jeg skal ha, og hun skal få lov til å tegne den opp ut fra mine forklaringer. Den nye skal sitte øverst på nakken, og det skal være to gule eller grønne katteøyne som stirrer ut fra mørket :o))

Ha en kjempefiiiiin torsdag :o))

4 kommentarer
    1. Hallo pÃ¥ deg:-) Ja det er nydelig vær i dag..perfekt temperatur. Syns du er tøff som tør Ã¥ tatovere deg..arghhhh….hadde aldri i verden hat mot til Ã¥ gjøre det..hehe…feiglusa!
      Håper du får en fiiiin dag!
      Sidsel

    2. bjarteogsidsel: Hehehe, å tattoere seg er ikke vondt i det hele tatt. Trodde det skulle være det første gangen, men det gikk så greit så :o)) Det ble faktisk en flott dag, og jeg har virkelig kozt meg :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg