Jedda med desen i en klut…..

Er det ikke typisk…..!!! Nå skal jeg begynne på jobb igjen om en dag, og så har jeg klart å bli sausa forkjølet. Hode kjennes ut som om det er fult av vatt, og jeg har snart brukt opp en XL-pakke med doruller til å pusse nesen med. Det tar jo aldrig slutt noen gang, så fort jeg har fått blåst ut det som er der så er det jammen fult igjen…. SLITSOMT!!!

Siden det var så fint vær i dag forsøkte jeg å sitte ute litt på balkongen, men varmen gjorde at jeg ble enda tettere i nesa så da trakk inn igjen i stua.  Jeg hadde noen DVD-filmer jeg ikke hadde sett så jeg satte meg godt til rette for å se dem.

Tattisen min gror fint, og den begynner å forandre farge… Spesielt nå som gammel hud går av, og det er helt vanlig. Med en gang og de første dagene var alle skygger rødaktig, men nå begynner de å bli mørkere. Er spent på hvordan øyefargen blir tilslutt… Den skal jo være litt fandenivoldsk, hehehe. Jeg er så fornøyd med den :o))

I morgen er det siste feriedag… SÅ ER DET TILBAKE TIL JOBB, og jeg kjenner det som litt deprimerende akkurat nå. Sånn er det alltid for meg når ferien slutter, men når jeg først er i gang så går det greit :o))

Nå skal jeg se ferdig James Bond filmen, Licence to kill med Timothy Dalton. Etter det er det nok best å krype under feller, og forsøke å sove bort forkjølelsen….

6 kommentarer
    1. Næmmen Typisk!!!! Håper du blir fort frisk og rask igjen;-)
      Hadde ikke fÃ¥tt med meg at du hadde lagt ut bilde av tattisen.. wow!!!! Det var virkelig stilig.. nesten som øyner i nakken jooo.. hehehehe… Har ikke noe sÃ¥nt eg da, Svein liker det bare ikke.. hehehe… men eg kunne tenkt meg og gravert inn navna til ungane nederst pÃ¥ leggen, har sett flere som har det og det er kjempefint;-) men det høres sÃ¥ vondt ut!!! tørr ikke eg da.. hihi.. er redd den bare ville blitt halvferdig.. Hilsen Pingle allis..
      Good bedring og fin søndag videre;-) Har endelig fÃ¥tt skikkelig nett igjen.. har hatt sÃ¥ mye tull og tøys med det, sÃ¥ eg har nesten ikke gidda og blogga… har hatt netttilgang akkurat sÃ¥nn som det var før nÃ¥r en mÃ¥tte fÃ¥ netttilgang igjennom tlf nettet.. hohoho…. og da mÃ¥tte eg ha gooood tid for og surfe.. arrrg.. hehehehe men nÃ¥ i dag “bank” i bordet surfer eg skikkelig igjen.. hau hau!!!

    2. Allis: Formen har allerede bedret seg, og lykkelig er jeg siden det er jobb i morgen.

      Jeg mÃ¥ jo ha øyne i nakken siden jeg skal sitte i Ã¥pent landskap fra i morgen av :o)) Jeg ble veldig fornøyd med den, og nÃ¥ som den nesten er grodd har den forandret litt i fargene Ã¥ blitt enda rÃ¥ere. Jeg er kjempefornøyd med den. Tror sikkert at du hadde klart Ã¥ sitte igjennom en sesjon for Ã¥ ta en tattis med navnet pÃ¥ barna dine, for det er ikke noe vondt i hele tatt :o)) Søster’n har sine 3 barn’s navn pÃ¥ armen, det er flott :o))

      Det er noe dritt at nettet krøller… Jeg har oxo slitt med det noen ganger, og jeg blir jo sÃ¥ eitrande forbanna. Det er da jeg oppdager at jeg kan sÃ¥ mange spennende ord, som ikke einer seg pÃ¥ trykk, hehehe!!

    3. hobbyting: Tenker at dagen gÃ¥r greit… Jeg har jo flyttet fra et bygg til et annet mens jeg var pÃ¥ ferie, sÃ¥ jeg begynner dagen med Ã¥ pakke ut. Det er litt trist at ferien er over for denne gangen, men det skal være godt Ã¥ komme inn i faste rutiner igjen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg