Jeg møtte Cecilia Samartin :o))

Etter å ha pådratt meg akutte ryggsmerter i dag, fant jeg ut at jeg måtte ut å røre på meg. Da endte jeg opp med en kjapp tur til Strømmen Storsenter. Jeg hadde ikke fått med meg at Cecilia Samartin skulle være der for å signere bøker, men jeg var ikke sen om å ta med en bok å stille meg i kø.

Mange stilte med fotapparat og mobil for å ta bilde… Det gjorde jo jeg oxo, og fikk et bilde av meg med henne :o))

Hun håndhilste på meg, og vi snakket litt sammen om forskjellige ting. Veldig hyggelig :o))

Her signerer hun La Pelegrina for meg, lucky me :o))

2 kommentarer
    1. Tove: Det var litt av en opplevelse. Hehehe, vet ikke om jeg er sÃ¥ fornøyd selv med bilde… Ser jo ut som jeg har store poser under øynene! Man er vel alltid veldig kritisk selv :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg