Alt for Norge har begynt…

Dette har jeg faktisk gledet meg til å se på… Det skal bli gøy å se hva de blir utsatt for å se hvordan de takler det :o))

De fikk jo prøve seg på raspeballer eller komla i dag, noe som er det verste jeg vet… Det så ut som om de fleste av dem spiste det og syntes at det var ganske OK. Glad det ikke var meg.

Alt for Norge, sesong 2

Mary Hakes aner kommer fra Tinn iflg det som ble sagt, og jeg regner med at det er Tinn i Telemark. Der kommer jo både mine biologiske foreldre fra, og det hadde hvert morsomt om hun var den som vant. Spennende om noen i familien vet hvem hun slekter til :o))

Alt for Norge, sesong 2

Paul Haugen er jo en sjarmerende kar :o)) som jeg godt kunne tenke meg at ble med hele veien igjennom. I kveld fikk han jo pris oxo, så han er imun ved neste ukes utvelgelse.

Alt for Norge, sesong 2

Hvor langt Shanna kommer vet jeg ikke, men hun kom seg da igjennom gåturen… Hadde trodd at hun skulle syte og klage seg igjennom turen…, kan jo hende hun gjorde det men det bli nå ikke vist!!

Gleder meg allerede til neste uke :o))

4 kommentarer
    1. Jane Mysen: Det er ganske artig å se.. De blir jo utsatt for endel uskyldige prøvelser i hvert program, og det er jo gøy å se hvordan de takler det. En annen ting er jo at man får se all den vakre naturen Norge har å by på :o)) Ha en fortsatt fin dag du oxo :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg