Alt for Norge i dag….

Jeg måtte jo se på Alt for Norge i dag oxo, og i dag var det skigåing oppe på Finnse. De var i grunnen ganske flinke, men noen unntak. Jeg skal ikke le av dem, for jeg er helt håpløs på ski selv og har ikke hatt ski på beina siden vinteren 1991. Matti var utrolig god, men så jobber han som skiinstruktør hjemme i USA.

I dag var det Saskia Larsen som måtte reise hjem. Etter at laget hennes tapte i dag, måtte de konkurere mot hverandre og de kjørte først med hunder. Deretter måtte de på scenen med DDE å synge på norsk. Det i seg selv er jo ikke så enkelt, men de måtte jo i tillegg synge på trødersk. Jeg syntes de var flinke jeg…. Det sto mellom Saskia og Mary… For meg som gjerne vil at Mary skal vinne, så ble jeg ikke lei meg når Saskia måtte dra.

Frøken Ronja har vært ekstremt rampete i dag… Hun ville koze når jeg satt med PC’n i fanget og skrev på noe, og jeg klødde og strøyk henne en hel masse!! Det var liksom ikke det hun var ute etter, NEI… hun ville ligge i fanget mitt å koze. Når hun ikke fikk det hevnet hun seg med å klore på sofaen og stolen min. DET FÅR HUN IKKE LOV TIL!!!! Jeg prøvde absolutt alt uten at noe hjalp, så tilslutt var det frem med sprayen som stinker… DA GA HUN SEG, for den liker hun ikke. 

Feberen er så å si borte, men kroppen min er ikke fornøyd i kveld… Det verker i ryggen, skuldrene og armene mine. Derfor har jeg tenkt til å krabbe til køys nå, sånn at jeg får meg en god lang natt søvn. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg