Høstplantene har inntatt balkongen…..

Bestemte meg for flere dager siden at jeg skulle dra på Plantasjen i dag… Det var på tide å bytte ut de visne sommerblomstene med noe nytt å freshed, noe mer høstaktiv.

I verandakassen ble det Erika, og “fårikål” som han på Plantasjen kaldte dem, hehehe. Det var så mange forskjellige sorters Erika, så jeg hadde litt problemer med å velge hvem jeg skulle ha. Kassene er ikke så stor så jeg kunne ikke ta av de største. Når jeg var på Claes Ohlson tidligere i uken kjøpte jeg med lykter m/solseller som jeg satte oppi. Det var alt for lite sol til at de fikk en sjangse til å lade seg opp i dag.

Etter å ha kastet ut alle de visne sommerblomstene ble det veldig tomt. Nede i kjelleren hadde jeg endel store potter, som jeg tidligere hadde busker i. Så jeg føyk ned å hentet opp en av dem, og fylte den med en Erika, og et par vekster som så ut som hvit furu. Trodde nok at potta var større enn det den var, og fikk ikke plass til to av dem så de måtte stå for seg selv. Jeg hadde oxo to solsellelamper til overs som jeg stakk ned i potta.

Denne lille tassen satt på en bjelke å solte seg borte på Plantasjen, så søøøt :o))

I sta plasserte Vinja seg rett oppå PC’n i det jeg skulle til å åpne den. Hun fant ut at det var et perfekt sted å sitte og pusse pelsen sin.

Ronja tar tilværelsen noe mer med ro i kveld, hehehe!! Hun lå lenge ute på balkongen å sov, men når det begynte å bli kjølig var sofaen mye mere innbydende.

Nå er det mørk ute, og lysene har blitt tent inne i stua. Jeg har ikke høstpyntet inne enda, noe jeg venter med til neste helg tenker jeg.

NĂĄ er dama sliten, og jeg skal brygge meg en stor varm kopp kaffe ĂĄ se pĂĄ Alt for Norge!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg