En dag i ren nytelse…. :o))

Dette har vært en perfekt dag fra ende til ende :o)) Jeg kunne våkne uten at alarmen kimte i øret på meg, spise frokost i ro og fred mens jeg hørte på radion, og så en lang dusj :o))


(hentet fra google)

Kl 11 var på plass hos Kristin til den første hudpleietimen på veldig lenge. Jeg hadde helt glemt hvor godt det var, mmmmm!! Vanligvis har jeg store problemer med å slappe av når jeg ligger på rygg, men i dag klarte jeg faktisk å slappe helt av. Det blir helt klart flere hudpleietimer heretter :o))

Jeg dro rett hjem igjen etter behandlingen, hoppet rett inn i joggebuksa og slang meg ned i godstolen…. Pusene syntes det var veldig greit at matmor var hjemme midt på dagen, og bytta på å ligge i fanget å få koz. 

Ute har det vært fint vær, men det har blåst en kald og kraftig vind som ikke har innbydd til noe utetilværelse av noe slag. 

Nå skal jeg se Qi på BBC Entertainment før jeg legger kroppen i vannrett stilling i sengen.

GOOD NIGHT ALL!!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg