Slæpper av i godstolen med Cliffhanger….

Etter å ha sittet ute i solen og kozt meg tidligere i dag, ble jeg ganske siiiiigen nå som kvelden har kommet. Alikevel ikke verre enn at jeg skal få med meg Cliffhanger på NRK3.

Det er lenge siden jeg har sett den filmen nå…. Jeg min høydeskrekk burde ikke se den, for jeg blir jo svimmel av å se bratte stup fra godstolen. Alikevel må jeg jo se på filmen, hehehe!!

Egentlig burde jeg ha lest igjennom en del rutiner i dag, men jeg har ikke noe ork. Vi skal ha en rutinegjennomgang hele mandagen, og da må jeg lese igjennom og kommentere ting som ikke lenger gjøres som det står i rutinene. Kan ikke påstå at jeg gleder meg til en hel dag med stillesitting, og lesning…. Etter gjennomgangen skal vi på Brasserie 45 for å spise middag. Har ikke vært der før, men det ser til at de har god mat der :o))

Så tilbake til kveldens film :o))

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg