Jøss, den fungerte jo……

Til bursdagen min i fjor fikk jeg en batteridrevet visp, men den har aldrig blitt brukt. Den har nok fått fast plass bakerst i skapet, og jeg var veldig i tvil om den kom til å fungere….

Til middag hadde jeg bestemt at jeg skulle ta en Thai kyllingsuppe, og siden jeg hadde endel å gjøre fant jeg ut at jeg skulle dra fram vispen å teste den. Den fungerte helt perfekt, og mens jeg gjorde de andre tingene jeg måtte gjøre så sispet vispen i vei oppe i kjelen uten at suppen ble brent. Fantastisk :o))

5 kommentarer
    1. Hoy hoy hoy!! Den der var jo genial… Trur faktisk eg mÃ¥ kjøpe meg en sÃ¥nn;-))) Den mÃ¥ jo være ypperlig til og røre i grøtpanna, hehehehe… eg elsker grøt, men kjedelig og røre og røre.. hoho..
      Ha en fin fin kveld videre;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg