Eeeeeendelig freddan……. :o))

Kan ikke påstå at jeg er lei meg for at det er “freddan” i dag…  Da klokka ringte til morran i dag, var jeg så trøtt at jeg flytta den fram 3 ganger innen jeg kom meg ut av sengeklærne.

Kjenner at det kunne vært godt å ha sovet enda litt lenger i dag, men men… det er jo som sagt freddan :o))

Fikk endelig pakket inn gaven til 1 åringen i går kveld, så når lunchen kommer stryker jeg bort på Posten for å sende den. Hadde håpet at jeg kunne stikke ut like etter morgenmøte i dag, men da ballet arbeidsoppgavene på seg gitt.

I stedet for godterier til kaffekozen i dag, så blir det en deilig Latté fra Baristaen i 2 etg her på jobben. Den er skikkelig god, og heller ikke så dyr :o) Godteposen som vi pleide å ha ved 14 tiden på fredagene, pleide som regel å sette standarden for hva jeg puttet i munnen resten av helgen…… MER SNOOOOOP, altfor mye SNOOOOOP :o((

Ute er det overskyet i dag, og en temperatur som er veldig nær 0 punktet, brrrr!!

Ha en fortsatt fortreffelig fredag :o))

5 kommentarer
    1. Heisan;-))))
      Kjenner den følelsen du hadde når du våknet i dag.. hihi.. Herlig og flytte klokka litt når en er ekstra trøtt;-)
      Kaffikoppen sĂĄg bare helt herlig ut, fikk lyst pĂĄ!!!
      Ikke store utetempen her heller, men heldigvis oppholdsvær, men jammen merkes det at vinteren stĂĄr for tur nĂĄ.. usj…
      Ha en superfin fredda videre;-) Klem klem

    2. Det var en herlig slapp gjeng pĂĄ det øverste bildet 🙂 Jeg er ogsĂĄ trøtt nĂĄr jeg vĂĄkner om morgenen nĂĄ – skylder pĂĄ været, jeg 🙂
      Ha en nydelig dag, der hvor du er 🙂

    3. Synes ogsĂĄ at det er sĂĄ trist fordi det er mørkt nĂĄr jeg stĂĄr opp – liker ikke det. Men om 10 uker sĂĄ snur sola, vi fĂĄr se pĂĄ det som en trøst, og nedover.
      Ha en strålende helg med masse sol forhåpentligvis, og med sol og høytrykk kommer kuldegradene også. Vet ikke hva som er best jeg.

    4. Allis: Lattekoppen vi kjøpte på Baristan, så nok ikke like spennende ut, hehehe!! Smaken derimot var det ikke noe i veien med.

      Litt bedre temperatur i dag, men sola stakk ĂĄ gjemte seg utpĂĄ dagen dessverre :o/ HĂĄper den er mer hjertelig tilstede i morgen i stedet…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg