På tide å lade opp batteriene….

Hvordan jeg skal få til deg vet jeg nå ikke enda, men etter å ha vært trøtt som en dupp de tre siste kveldene må noe gjøres.

I går gikk jeg hjem kl 15 fra jobben, men ikke for å vile på mine laubær…. Nei da, hjemme ventet en megastor klesvask, som tok meg 3,5 time å bli ferdig med. Når jeg endelig var ferdig og fikk satt meg ned sklei øynene igjen hele tiden, og litt over kl 23 var damen under dyna gitt. Jeg sovna nesten før jeg traff hodeputa, zzzzzzz!!!

Leste nettopp på nettet at Muhammar Kaddaffi er tatt til fange, og tatt av dage. Det står ikke helt likt over alt ser jeg, noen sier at han “bare” er tatt til fange, mens andre oppgir å ha bevis på at han er død. Jeg kan vel ikke påstå at jeg er lei meg for en sånn nyhet akkurat.

Denne dagen startet veldig kaotisk, og sånn har den fortsatt oxo. Jeg kjenner at jeg har hektiske røde roser i kinnene og ørene min har fått en mørk rød farge…. LEKKERT HVA? Blir alltid sånn når jeg stresser meg opp, puh! Nå har ting begynt å falle på plass igjen, og skuldrene er snart i normal høyde igjen. 

Jeg har fortsatt riktelig med arbeid å gjøre innen jeg kan si takk for meg i dag, og det er vel bare å brette opp armene og fortsette der jeg slapp, hehehe!!

Ha en fortsatt fin torsdag :o))

4 kommentarer
    1. god ettermiddag. Her trenger en ikke å gå inn på nyhetene ser jeg. Får her får man alt. puh,,, endelig er denne forferdelig fyren tatt.
      Ønsker deg fin ettermiddag og kveld.

    2. Hei på deg. Om du finner en fin oppskrift på å lade batteriene, UTEN å sove, så tar jeg imot den med glede og evig takknemlighet. :o) Ha en fortsatt fin dag. Her har jeg sløvet på sofaen hele dagen, og nå er det middag. :o)

    3. midtlivskrise: Jeg lover å gi deg beskjed hvis oppskriften skulle dukke opp, men jeg er redd at det blir vanskelig, hehe!! Det ble sofatilværelse for meg i går kveld oxo. Godt innpakket i et lunt pledd omgitt av to varme pelsdotter :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg