Hjemme igjen etter “Harry” tur…..

Jeg hadde ikke trodd at det skulle bli noen Harry-tur p meg i dag, for når jeg ble spurt om å være med i dag så kunne man ikke vente til jeg var ferdig hos frisøren med å dra. Jeg var jo ferdig 11:30, og det bar jo ikke så sent. Ble litt irritert over det….

Når jeg var ferdig hos frisøren i dag hadde jeg fortsatt lyst til å dra, men ville ikke dra alene så jeg ringte til Monica å spurte om hun hadde lyst til å være med. Det vill hun jo :o)) Etter en liten stopp på Ultra litt senere kom vi oss avgårde. Det var vanvittig masse folk der, og jeg måtte kjøre litt rundt innen jeg fant en ledig parkeringsplass.

Handlet ikke så fryktlig mye i dag… En plommefarget veske med nagler, 3 t-shirts fra Zizzi, snoooop og matvarer fra matbutikken. Det er skjelden at jeg handler så lite, men jeg fant ikke noe mer som falt i smak… Man handler jo ikke bare for å handle, hehehehe!!!

Når smågodtet kom frem på bordet i sta var Ronja der med enenste gang, og før jeg fikk jaget henne bort hadde hun sleiket på de øverste godteriene. Da var det ikke noe annet å gjøre enn å kaste dem. Hun er håpløs når hun kjenner lukten av søtsaker. I fjor hadde jeg kjøpt skumbananer m/sjokolade, og da viste jeg ikke at hun var så vill etter det. Før jeg viste ordet av det hadde hun knabben banan, og løp av gårde med….. Jeg fikk heldigvis tak i den før hun rakk å spise den!!!!

Nå skal jeg slappe av foran tv-skjermen resten av kvelden…….

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg